preskoči na sadržaj

Osnovna škola Berek

 > Naslovnica
Vijesti

ODLUKA O ORGANIZACIJI RADA U OSNOVNOJ ŠKOLI BEREK na početku II. polugodišta 2020./2021. šk. god.

Autor: Dalibor Misliveček, 15. 1. 2021.

OSNOVNA ŠKOLA BEREK

BEREK 73

43232 BEREK

KLASA: 119-01/21-01/01

URBROJ: 2123-26-01-21-3

Berek, 15. siječnja 2021.

Na temelju članka 125. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodnenovinebroj87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14 - RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20),u svezi s Uputom HZJZ zasprečavanje i suzbijanje epidemije COVID-19  vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. od 24.8.2020. i Modelom i preporukom za rad u uvjetima povezanima s COVID-19 od kolovoza 2020. godine), ravnateljica Osnovne škola Berek Dušica Vunić, dana 15. siječnja 2021. godine donosi

ODLUKU

 O ORGANIZACIJI  RADA U OSNOVNOJ ŠKOLI BEREK

na početku II. polugodišta 2020./2021. šk. god.

 

1. Izrazi u ovoj Odluci glede rodne pripadnosti navedeni u muškom rodu neutralni su i odnose se na muške i ženske osobe.

2. Nastava za sve učenike predmetne nastave od 5. do 8. razreda organizira se i izvodi kao nastava na daljinu od 18.01.2021. godine pa nadalje.

3. Nastava za učenike razredne nastave provodit će se u školi, u jutarnjoj smjeni od 9,00 do 12,50/13,30 sati.

4. Predmetni učitelji koji predaju u razrednoj nastavi radit će u Školi s učenicima razredne nastave po rasporedu nastave u jutarnjoj smjeni od 9,00 do 12,50/13,30 sati, a predmetnu nastavu izvodit će na daljinu od kuće. Ostali predmetni učitelji izvodit će nastavu na daljinu od kuće.

5. Obveze učitelja koji izvode nastavu na daljinu:

  • osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, e-mail)
  • svaki radni dan biti dostupan barem određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici ili školskoj viber grupi
  • obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u uobičajenom opsegu radnog vremena, prema školskom rasporedu
  • obvezna priprema sadržaja, održavanje komunikacije s učenicima, roditeljima, Školom i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davanje povratne informacije učenicima i roditeljima i sudjelovanje u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.

6. Stručni suradnik pedagog svoje će poslove obavljati od kuće za što su osigurani kontakti i način komunikacije: virtualni razred, virtualna zbornica, telefon, mobitel, e-mail, u opsegu uobičajenog radnog vremena.

7. Stručni suradnik knjižničar svoje će poslove obavljati u školi, a u opsegu uobičajenog radnog vremena dužni su biti na raspolaganju i učenicima i učiteljima vezano uz izvođenje nastave na daljinu.

8. Poslove vezane uz izvođenje nastave na daljinu učitelji i stručni suradnici obavljaju putem rada na daljinu komunikacijom aplikacijom TEAMS, e-mailom, društvenim mrežama, telefonski ili putem web stranice. Način rada i komunikacije na daljinu za rad kod kuće utvrđuje i odobrava ravnatelj.

9. Ravnatelj, tajnik i pomoćno-tehničko osoblje obavljat će svoje poslove u Školi, a voditelj računovodstva u sjedištu računovodstva u Garešnici.

10. Pri provedbi nastave u školi i radu zaposlenika koji poslove obavljaju u školi prema odluci ravnatelja obvezno je pridržavati se Uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19, uputa MUP-a, Ravnateljstva civilne zaštite, vezano uz ponašanje u slučaju potresa te Preporuka Ministarstva znanosti i obrazovanja.

11. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a primjenjuje se do prestanka epidemiološke mjere izvođenja nastave na daljinu u osnovnoj školi  za učenike predmetne nastave.

 

Ravnateljica

Dušica Vunić

 




Tražilica
Likovni kutak
Korisne poveznice
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
CMS za škole logo
Osnovna škola Berek / Berek 73, HR-43232 Berek / os-berek.skole.hr / ured@os-berek.skole.hr
preskoči na navigaciju